مراحل ثبت نام ترم تابستان 1404 دانشگاه شیراز
دانشجوی عزیز: لطفا قبل از ثبت نام متن اطلاعیه را بصورت کامل مطالعه نمایید و طبق دستورالعمل داده شده ثبت نام خود را کامل نمائید.
ارتباط با ما:
- برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی دانشجویان شماره های تماس به شرح زیر میباشد:
36286560-071و 36273556-071 و 36269186-071
(ساعت پاسخگویی تلفنی: شنبه تا چهار شنبه از ساعت 7:30 الی 12:30)
دانشجویان گرامی میتوانند جهت اطلاع از آخرین اخبار و اطلاعیههای ترم تابستانی 1404 دانشگاه شیراز، به کانال زیر در پیام رسان ایتا مراجعه نمایند.
https://eitaa.com/summersemester404
- پاسخگویی به سئوالات و مشکلات احتمالی دانشجویان از طریق ارسال پیام به شماره همراه 09336492163 در پیامرسان ایتا نیز میسر است. پیامها به ترتیب زمان دریافت و در ساعات 7:30 الی 12:30 بررسی و پاسخ داده خواهد شد.
مراحل ثبت نام
الف: جهت دانشجویان دانشگاه شیراز :
- ورود به سیستم اتوماسیون آموزشی دانشگاه(دانشجویان دانشگاه شیراز نیاز به شماره دانشجویی جدید برای ترم تابستان ندارند و با شماره دانشجویی خود می توانند وارد سیستم اتوماسیون شوند)
- مراجعه به قسمت امور آموزشی
- ثبت نام نیمسال تابستانی 1404
- مشاهده لیست دروس ، برنامه کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی. لطفا دروس ارائه شده در پیوست همین اطلاعیه را مشاهده نمائید.
- انتخاب دروس
- پرداخت شهریه: دانشجویان دانشگاه شیراز، جهت پرداخت شهریه ترم تابستانی پس از انجام مراحل بالا قسمت فرم های ثبت نام ، ترم تابستانی را انتخاب نموده و پرداخت را انجام دهید . لطفا به هیچ عنوان از قسمت لینک پرداخت شهریه اینترنتی اقدام ننمایند.
- ثبت نهایی دروس
تذکر: از دانشجویان گرامی درخواست می گردد تا زمانی که اطمینان از ثبت نام خود حاصل ننموده اند ، شهریه را پرداخت ننمایند زیرا به هیچ وجه بعد از انتخاب واحد و ثبت نام وجه پرداختی مسترد نمی گردد.
فقط دانشجویان مهندسی بخش های مکانیک ، برق ، عمران ، کامپیوتر و مواد دانشگاه شیراز که متقاضی دروس پایه و تخصصی می باشند، بایستی فرم مخصوص بخش که در پیوست اطلاعیه می باشد، تکمیل و پس از ثبت نهایی به پردیس تحویل دهند در غیر اینصورت مسئولیت انتخاب واحد به عهده خود دانشجو می باشد. شایان ذکر است این فرم برای دروس عمومی نیاز نمی باشد.
ب: جهت دانشجویان سایر دانشگاهها:
- در سایت دانشگاه شیراز مراجعه به لینک زیر:
http://sess.shirazu.ac.ir/sess/FGuest/GuestAdmission.aspx
- تکمیل فرم ثبت نام و آپلود فرم مهمان ( به صورت فرمت jpeg ) به انضمام عکس کارت ملی (رو و پشت)
- مشاهده لیست دروس ، برنامه کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی. (لطفا دروس ارائه شده در پیوست همین اطلاعیه را مشاهده نمائید.)
- انتخاب دروس طبق فرم مهمان
- پرداخت شهریه
- ثبت نهایی دروس
- تبدیل وضعیت مهمان به دانشجو و دریافت شماره دانشجویی ترم تابستانی 1404 دانشگاه شیراز
تذکر: از دانشجویان گرامی درخواست می گردد تا زمانی که اطمینان از ثبت نام خود حاصل ننموده اند ، شهریه را پرداخت ننمایند زیرا به هیچ وجه بعد از انتخاب واحد و ثبت نام وجه پرداختی مسترد نمی گردد.
شایان ذکر است دانشجویان مهمان از سایر دانشگاههای کشور که در نیمسال دوم 1403 در دانشگاه شیراز حضور دارند نیز بایستی از مراحل ثبت نام سایر دانشجویان (بند ب اطلاعیه ) ، فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند .
نکات بسیار مهم :
- دانشجویان گرامی قبل از مراجعه به سایت جهت انتخاب واحد حتما برنامه کلاسی در پیوست همین اطلاعیه را مشاهده نمایند و در انتخاب دروس ، ساعات کلاسی، روز و ساعت امتحان نهایی دقت کافی داشته باشند تا کلاس های دروس انتخابی برخورد ساعتی و برخورد ساعت آزمون نهائی نداشته باشد . در نظر داشته باشید که ترم تابستانی ، حذف و اضافه ندارد .
- مجدد تاکید می گردد که وجه پرداختی(شهریه) بعد از انتخاب واحد به هیچ وجه مسترد نمی گردد.
- انتخاب واحد دانشجویان سایر دانشگاه ها طبق فرم مهمان انجام شود و اصل فرم حداکثر تا تاریخ 5 مردادماه 1404 در سیستم آپلود گردد، در غیراینصورت کلیه عواقب آن متوجه دانشجو خواهد بود و دانشگاه شیراز هیچ گونه تعهدی در قبال ارسال نمرات این قبیل دانشجویان به دانشگاه مبدا ندارد و وجه پرداختی( شهریه) نیز مسترد نخواهد شد
- دانشجویان گرامی توجه نمایید هنگام ثبت نام، اسم دانشگاه خود را بصورت کاملا دقیق و درست درج نمایید. لازم به ذکر است نمرات نهائی ترم تابستانی بر اساس اطلاعات ثبت شده توسط دانشجو به دانشگاه مبدا ارسال می گردد. در صورت عدم مشاهده اسم دانشگاه در لیست دانشگاههای موجود، گزینه سایر را انتخاب نمایید و اسم دانشگاه خود را در محل مستطیل ارائه شده مربوط ثبت نمایید.
- کلاسهایی که به حد نصاب نرسد، حذف می گردد و شهریه پرداختی طی مراحل اداری به دانشجو برگشت داده می شود.
- دانشجویان جهت اطلاع از همه موارد آموزشی نیاز است هر روز پیامهای اتوماسیون آموزشی را چک نمایند. مسئولیت عدم مشاهده موارد ارسال شده به عهده دانشجو می باشد.
- برای استفاده از کلاسها داشتن اینترنت پرسرعت، سیستم کامپیوتری مناسب و هدست(هدفونی که مجهز به میکروفون باشد) و نصب برنامه adobe connect الزامی است.(جهت دسترسی به راهنمای استفاده از کلاسهای انلاین ، به اینجا مراجعه فرمایید)
- در مواقع اضطراری و بروز مشکل در زمان برگزاری کلاسها با پشتیبانی فنی کارشناسان انفورماتیک با شماره 07136132222 تماس حاصل فرمایید.
برنامه کلاس و تاریخ آزمون پایانترم دروس پایه ترم تابستانی 1404
نکات مهم در خصوص اخذ دروس پایه
برنامه کلاس و تاریخ آزمون پایانترم دروس عمومی ترم تابستانی 1404
فرم موافقت درس (مخصوص دانشجویان دانشگاه شیراز)
لینک ثبت نام دانشجویان سایر دانشگاه ها